Značka Lush oslavila už 20 let v Česku!

Kosmetická značka s aktivistickým srdcem Lush oslavila už 20 let na českém trhu. Svůj vůbec první obchod u nás otevřela společnost v Kaprově ulici v Praze v roce 2003 a o čtyři roky později pak také v Palladiu. Dnes je Lush voňavým love brandem, který do Česka přinesl nejen populární koupelovou bombu, ale také kosmetickou revoluci za záchranu planety.

Britská společnost Lush vznikla v roce 1995, kdy na trh přišla s ručně vyráběnými produkty pro každou potřebu. Značka se však zpočátku proslavila především jako tvůrce poměrně netradiční kosmetiky, jako jsou koupelové bomby, tuhé masážní oleje nebo šampuky. Nyní má po celém světě více než 900 prodejen, v jejichž nabídce najdete vše pro péči o tělo, pleť i vlasy.

Přehlídka vůní, barev, čerstvých ingrediencí, kreativity a inovací

„V Lush jsem už 10 let. Je to pro mě totiž doslova love brand, jehož hodnoty, zásady a cíle jsou opravdové a ne jen marketing,“ popsala brand manažerka Lush ČR Veronika Čížková. Lush vyrábí 100% vegetariánskou a z 95 % veganskou kosmetiku z eticky získávaných surovin, kterou netestuje na zvířatech. Řada produktů se navíc prodává i takzvaně nahatě, tedy bez obalů.

03

Šampuk Godiva, Lush, orientační cena 300 Kč

Lush dlouhodobě podporuje také charitativní organizace. V roce 2014 uvedla značka v tuzemsku svůj dobročinný krém Charity Pot, s nímž už podpořila více než 95 organizací, a to více než 5,5 miliony korun. Prvním podpořeným projektem byla kampaň proti kožešinám s názvem Proti srsti od Svobody Zvířat. Tím posledním pak byly Kuchařky bez domova, na které se vybíralo v rámci letošních červencových oslav k 20. výročí.

01

Tělový krém Charity Pot, Lush, orientační cena 190 Kč

První koupelová bomba a co prodává Lush nejvíce

Značka si vymýšlí vlastní výrobky i vůně a aktivně podniká kroky k lepším zítřkům. Není proto divu, že si získala přízeň celé řady zákazníků nejen v našich končinách. Poznejte Lush ještě o něco blíže a přečtěte si vybrané zajímavosti:

  • Při výrobě první koupelové bomby v roce 1989 se spoluzakladatelka Lush Mo Constantine inspirovala šumáky proti bolesti hlavy. 
  • Bestsellerem značky je mátový zázrak Mask of Magnaminty, kterého prodali už více jak 87 860 kusů. Na druhém místě se umístila bomba Intergalactic, bronzovou příčku pak obsadil krém Charity Pot.

05

Koupelová bomba Intergalactic, Lush, orientační cena 200 Kč

  • V roce 2019 uspořádal Lush svou první akci Plastic Grab, v rámci níž v Modřanské rokli nasbíral 337 kg odpadu.
  • V roce 2021 se Lush stáhl ze sociálních sítí v zájmu péče o duševní pohodu svých zákazníků. Konkrétně se jednalo o TikTok, Instagram a Facebook.
  • Ke svým narozeninám vyrobil Lush exkluzivní koupelovou bombu Koupel nad zlato v podobě korunky, která byla inspirována českými pohádkami a korunovačními klenoty.

02

Maska na obličej a tělo Mask of Magnaminty, Lush, orientační cena 370 Kč

Přijďte si osahat, ovonět, a hlavně vyzkoušet Lush sortiment do prodejny v Palladiu (v patře 0). Otevřená je denně od 9 do 21 hodin.

Vyobrazené produkty jsou k dostání buď v prodejnách, nebo na jejich e-shopech, a to do
vyprodání zásob. Jejich ceny se můžou měnit.

Zdroj fotografií: Shutterstock a nájemci prodejen z PALLADIA

#vsechnastories #krasa #zdravi #udržitelnost #pleť